E hika mā!

E hika mā, miharo katoa mātou i a koutou katoa ngā kaituku paki, ngā kaituku kōrero whakaniko, pūrongo, kōrero whakakoakoa hoki. Engari rā kāore he tangata e whai tika ana i ngā ture kua whakatakotohia!

Kāore koutou i tukuna ngā kōrero i te wā tika, ko ētahi o koutou ehara i te tauira engari kua tukuna tonutia ki taua wānanga, ētahi o koutou kua roa ake ngā kupu tua atu i tāku i whakahau ai, ētahi o koutou kāore i hāngai ngā kōrero ki te kaupapa.

Ahakoa tēnei takawaretanga, he ataahua ngā kōrero, he reka, he huhua ngā kupu me ngā reo e rangona nei, he kōrero whakaoho, whakawero i te hinengaro.
Anei rā ngā tuhingaroa kua eke ki te tapuwae o keokeonga!

1. Token Cripple: You’re totally messing with my cripple aura, dood.
  2. You Are Not Your Illness
  3. Let Me at The Bachelor, and Other Shit Chat
  4. Lost in the Sauce – Avo-no you didn’t
  5. Mauri Ora – Winter’s Comin’
  6. Token Cripple – How To Survive Your First Year at University (with a disabled twist!)
  7. Dream Diagnosis – Fire in Wellington
  8. Liquid Knowledge – Animal farts and performative veganism
  10. Uni Council Corner

He Tāonga

:   I wanted to write this piece, in order to connect to all tauira within the University, with the hope that we can all remind ourselves that we are a part of an environment which is valuable, no matter our culture, our beliefs or our skin colour. The ultimate purpose of this