June 1, 2014 | by  | in Features |

Te Pūtahi Atawhai

Ki a koutou te hunga taiohi Māori, nei rā te mihi ki a koutou!!!

To all of our Māori students, salutations!!!

Ko mātou ngā Kaiakiaki Māori o Te Pūtahi Atawhai, hei hāpai, hei manaaki, hei āwhina i a koutou ngā tauira Māori o Te Whare Wānanga o Te Upoko o te Ika a Māui.

We are the Māori support team here at Te Pūtahi, here to support, elevate and nurture all Māori students here at Vic Uni.

I tēnei tau kua neke mātou ki tētehi wharehou, i te whare o te Student Union, kei te papa tuarua. He wāhi ātaahua mō ngā tauira ki te āta arotahi ki ā koutou mahi. He maha hoki ngā rorohiko mō ngā tauira hei āwhina i ā koutou mahi.

This year, we moved into the Student Union Building on the second floor. It is a lovely space for students to focus on their mahi. There are lots of computers to help with students’ mahi.

Heoi anō, ko te manako o tō mātou wāhi, ka mau te rongo pai. Koirā te tino pūtake o Tē Pūtahi Atawhai, he wāhi pai mō ngā tauira ki te ako, ki te rangahau, ki te kōrero kia pai ai ā koutou mahi i te wānanga nei.

However, the aspiration for our space is to feel comfortable. This is the underlying philosophy of TPA, a place for students to learn, to research and to talk to other students about their studies here at Vic.

Tua atu i te wharehou, kua wehe te tokorua nei a Peta-Maria Harris rāua ko Māria Williams. He wāhine humārie rāua tahi.

Kua haere a Peta-Maria ki te whai i ngā tohu i Te Wānanga o Raukawa, ka rawe tēnā e Peta!

Kua wehe hoki a Maria ki te whare pērehi o Huia. E rata ana a Maria ki te whai atu ki tēnei mahi, tōna kaha ki te pānui pukapuka, tōna kaha ki te whakarite i ngā pukapuka, ki te manaaki anō i ngā kaituhi Māori. He tino wawata tēnei nō Maria.

Heoi anō, kia mihia e Te Pūtahi Atawhai ēnei wāhine ātaahua, wāhine humārie. He wāhine ngākau māhaki rāua ki te tiaki, te manaaki i ngā tauira i te wānanga.

Nā reira tauira mā, kei te wharenui o Student Union mātou e noho ana. Naumai, haere mai, whakatau mai ra.

Aside from the new space, two illustrious women, wonderful women have left us: Peta-Maria Harris and Maria Williams.

Peta-Maria has gone to Te Wānanga o Raukawa to pursue her academic studies. Maria has gone to take up a position at Huia Publishers. Maria has long desired to pursue this mahi; her love of reading, her passion for writing and her support for Māori writers are clearly dreams of Maria’s. So we/Te Pūtahi Atawhai acknowledge these women, and shed a tear for these esteemed ladies, who have given so selflessly to support our students here at Vic.

So, students of Vic Uni: we are in the Student Union Building. Come down: you are most welcome.

Ānei he kōrero whakakapi,

“Mā te tuakana ka tōtika te teina, mā te teina ka tōtika te tuakana”

“From the older sibling the younger one learns the right way to do things, and from the younger sibling the older one learns to be tolerant”

Nā mātou,

Te Whānau o Te Pūtahi Atawhai

Marie Cocker

Garth Weiser

Anton O’Carroll

Jenny Taotua

Sarah Tokakece

Emmanuel Tesese